Cadu Veteran

Mesaje : 227 Data de inscriere : 23/06/2014 Varsta : 21 Localizare : Peste tine
 | Subiect: Salut Dum Aug 02, 2020 6:39 pm | |
| Aparent sunt pe forum de vreo 6 ani(5 poate) si n am facut o descriere. Prima data cand m-am inscris pe forum aveam 14 ani si eram extrem de pasionat de tot ce tine paranormal. Aici am gasit o comunitate foarte faina, alcatuita in mare din oameni de o varsta cu mine sau putin mai mari care aveau aceleasi pasiuni ca si mine si cu care puteam vorbi, pentru prima data in viata mea, liber. Acum am aproape 20 de ani, sunt student in anul 2 la Automatica si Calculatoare in Bucuresti, iar de cand cu Covidel m-a apucat nostalgia. Nu stiu exact de ce am parasit forumul, probabil pentru ca intrasem in a9a si a fost un soc pentru mine cat de prost eram de fapt(anul 1 de facultate in a nutshell). Hai sa zic si despre mine: sunt pasionat de IT, vreau sa lucrez ca game developer deoarece sunt pasionat de jocurile video si mereu cand ma joc ceva incerc sa il analizez din punct de vedere grafic/mecanic comparativ cu ce am jucat inainte(si indirect sa imi ,,alcatuiesc" un joc al meu din ceea ce imi place la diferite alte jocuri). Ca muzica, imi place la fel ca inainte sa ,,ma las" de forum rock-ul/metal-ul, numai ca mi-am schimbat putin gusturile in materie de sub-genuri  )). Ca hobby-uri obviously sunt jocurile video, muzica, dar si one-day trip-urile cu trenul, pe care vreau sa le continui dupa ce se termina toata nebunia asta pentru ca le ador!!! Cam atat, sper ca totusi forum-ul sa-si revina cat de cat in timp(chiar daca va fi extrem de greu).   | |
|
Ambrose Spammer

Mesaje : 670 Data de inscriere : 22/06/2014 Varsta : 19 Localizare : Piteşti
 | Subiect: Re: Salut Joi Sept 24, 2020 4:01 pm | |